Links to this post

Magibon fan blog 1

かわいくて知的な女性、マギボンちゃんのファンサイトです。 本人に迷惑をかけないように気をつけてみんなで応援しましょう。 私は皆さんの良識ある行動を信じています。
このサイトはマギボンさん本人の管理ではありません。
It is Fan Blog of lovely, intellectual Magibon chan. Let's assist in the pat that doesn't take care not to trouble the person in question.
This site is not management of Magibon herself.

Tuesday, August 29, 2006

まぎぼんの性格


私はパーティとかそういうものには行かないの、みんながにぎやかで外交的だかえど、私は外交的じゃないから。時々
ときどきほかの人の乱暴なふるまいは私をちょっとひるませるの。そして私の静かさがみんなにみんなが好きじゃないって思わせてしまうの。

パーティで社交的にはしませんが私はもっと深いレベルで友達を作ることができるよ。
私は悩みを聞いてあげてアドバイスするのが得意だから。

まぎぼん=軽薄な会話が苦手
まぎぼん=深い会話が得意


I don't go to parties and that sort of thing, because everyone else is
loud and outgoing and I am not. Sometimes, other people's wild behavior
makes me feel a little sick. And, my quietness makes people think I
don't like them.
Even though I don't socialize at parties, I can make friends on a deeper
level, because I am good at listening to problems and giving advice.
Magibon = Bad at shallow talk.
Magibon = Good at deep conversations.

~Magi~

1 Comments:

Blogger Kyoto Samurai said...

Thank you for your imformation about your new video.I will add your video in here soon.

Please come here to play.
We will wait.
Thank you very much.

8/29/2006  

Post a Comment

<< Home