Links to this post

Magibon fan blog 1

かわいくて知的な女性、マギボンちゃんのファンサイトです。 本人に迷惑をかけないように気をつけてみんなで応援しましょう。 私は皆さんの良識ある行動を信じています。
このサイトはマギボンさん本人の管理ではありません。
It is Fan Blog of lovely, intellectual Magibon chan. Let's assist in the pat that doesn't take care not to trouble the person in question.
This site is not management of Magibon herself.

Wednesday, September 06, 2006

有名になりたいかどうか。


私は何においても自分がとりわけ注目されてるとは思いません。私のビデオはすごく面白いものではないから。なぜかっていうと全部私のウェブカムで作ってるから。
私は目立ちたがり屋さんではないというのはあなたの言うとおりです。それでもみんなが私のつまらないちっぽけなビデオを楽しんで見てくれたら私はうれしいです。
だからそのことはたいして重要ではないと思うよ。

I don't think I will be featured in anything like that. My videos aren't
very interesting, because all I do is play with my webcam. ^_^
You are right that I am not much of a show-off, but if people enjoy my
silly little videos, that makes me happy. So, I suppose it doesn't
matter to me either way. ^__^

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello Magibon! Your videos are so cute and charming! Nothingness never seems to get boring. I also love watching you cook!

Please continue being your adorable self!

~Sylvie

11/15/2007  
Blogger kgkgkg said...

Hello.Thank you for your comment.
The possibility of the blog here that Magichan doesn't see is high.
Please comment to her YouTube too.
http://www.youtube.com/user/MRirian
Thank you for your time.

11/15/2007  

Post a Comment

<< Home